HLAVNÉ VÝHODY:
Redukcia spotreby skladových položiek o 20-40%
- rozhodnete o tom, ku ktorým položkám môžu mať jednotliví zamestnanci prístup
- informujete sa o spotrebe zásob jednotlivými pracovníkmi
- stanovíte limity spotreby zásob na zamestnancov
- pridelíte ich zodpovednosť
- získate prístup k aktuálnym údajom o momentálnej spotrebe eliminujete straty a zamedzíte plytvaniu zásobami dosiahnete rýchlej návratnosti vloženej investície
Prístupnosť k zásobám nonstop 24/7/365
- zásoby sú vždy prístupné v okamihu potreby
- úplne odstránite tradičné skladovanie zásob zvýšite produktivitu práce bez navýšenia počtu zamestnancov
Zníženie nákladov na obstaranie zásob
- celkové zníženie hodnoty zásob potrebných pre výrobné procesy
- systém vyhodnotí málo využívané zásoby, čím optimalizujete hodnotu celkových zásob
- obstaranie zásob prenechajte vášmu dodávateľovi (automatické doplňovanie skladu)
Zníženie administratívnych nákladov
- automatické objednávky prostredníctvom obslužného softvéru
- zníženie nákladov na pomocnú pracovnú silu zaoberajúce sa objednávkami, evidenciou a kontrolou stavu
Systém optimalizuje výrobné procesy a zvyšuje produktivitu
- znížite čas potrebný na dopĺňanie zásob
- uložením najčastejšie používaných položiek priamo k miestu potreby odstránite prestoje zamestnancov vznikajúce ich pohybom do vzdialených skladov pre doplnenie zásob
Dokonalý prehľad o stave a spotrebe
- vyhodnocovací softvér vám podáva informácie na základe definovaných reportov podľa zvolených kritérií o spotrebe a obratu jednotlivých zásob a generuje automatické objednávky podľa minimálnych limitov stavu zásob na doplňovanie jednotlivých položiek
Bezpečnosť skladovanie a efektívna správa skladových miest
- zamedzíte neoprávneným prístupom a stratám na zásobách
- zniženie požiadaviek na plochu skladu
- zníženie rizika pracovných úrazov a chorôb z povolania, ktoré následne vedie k zvyšovaniu nákladov pri najímaní ďalších pracovníkov na zastupovanie
Komunikácia s ERP systémami
- možnosť prepojenia požadovaných reportov do vnútorných informačných systémov podľa požiadavky na výstupné informácie
Jednoduché a intuitívne ovládanie
- ovládanie zariadenia cez dotykový display
- vstup do systému s podporou identifikácie zamestnancov prostredníctvom elektronických kariet, kódov a iných oprávnenia
- multijazyková podpora ovládacieho software
Postup pri implementácii
- zistenie stavu a analýza požiadaviek na skladové procesy
- vypracovanie návrhov možných variantov konfigurácie zariadení
- výber optimálneho riešenia
- odborná inštalácia a zaškolenie obsluhy zariadení
- zabezpečenie záručného a pozáručného servisu
- poradenstvo a podpora
Možnosti využitia:
- ochranné pracovné pomôcky
- nástroje
- náradie
- výrobný materiál
- kancelárske potreby